2009-04-03

Uppköping

Frida är tillbaka från backarna! På både gott och ont, hade inte sagt nej till lite mer skidåkning i solen, fast det är ganska skönt att komma hem, faktiskt. Spenderade hemresan med att plugga som ett as till historia provet vi hade idag och ja, hoppas på det bästa iallafall. Våren är iallafall här, spenderade så mycket tid det gick utomhus. Efter idrotten så gpromenera jag, jelena och catrin in mot stan. Jag i huvudsak hade längtat efter att få se Kim från made i Sweden sjunga, tror ni inte vi kommer fram då han precis har sjungit? Min normala tur antar jag. For sen iväg på klubb avslutningen, lagfoto togs äntligen. HWP, MVP delades ut och även scaniacup vinnarna fick pris. Var även nomineringar , och jag tog lätt hem kampen om " den som alltid glömmer" sorgligt nog.
Ska packa inför morgondagens DM, kanske slå en sväng förbi TVn vem vet?
Nice life to ya all



Inga kommentarer: