2009-06-27

The moment of truth in your lies

Mycket som hänt de senaste dagarna. Kära Chatrin har lämnat oss för att jobba 7 veckor på öland, avskedsfriande på cecil under torsdagskvällen. Var en dagsvistelse på gunnars med Line, Sofie och Anton till en början. Avslutades med Adam och Simon och även Aldina på ett hörn. Detta var också den dagen jag hoppade från 10 första gången i mitt liv. Fredagen spenderades ungefär på samma sätt fast med Amanda och en överlycklig Linn som fick sluta tidigare. Kvällen bestod av fotboll, Svergie målade kinder hemma hos Angelica, aka Ankan. Förbannat bra match i övrigt. Hade en lång diskussion om MJ, må hans musik leva vidare. Min, Angelicas och Amandas kväll slutade nere vid hamnplanen.
Om en timme så sitter jag och min syster i en buss mot Kalmar.
Nice life to ya all





last summer, mer bilder är på gång

Inga kommentarer: