2009-09-29

"Tobbe, vad hände med pantless?"

Helgens komentar som överskirft. Mysigt hemma hos chatrin efter firande för mammas "unknown age" födelsedag och inte minst Kalmar trippen med Julia. Mycket seg söndagsmorgon som startades hårt mot hårt i Vallhallas gymnastiksal. Scrimmige träning som gällde (delade laget i två och seplade ett antal perioder mot varandra för er som inte är insatta) och jag lovar er, mina ben har aldrig varit så tunga som då. Måndagen var en normal måndag, förutom blåsan under stortån. Mycket skratt, vimsigheter, idiotförklaringar, konstateranden och sannings sägelser.
För er som inte behöver cykla till skolan, eller inte har så långt, så kan jag bara berätta att denna morgon var värre än en istidsmorgon...Lite överdrivet kanske, men termometern stod på 2 celsius när jag trampa iväg i morse.Utan vantar. Resulterade i ingen-kännsel-i-händerna.
Ska återgå till min spotify lista
Nice life to ya all

Inga kommentarer: