2009-11-25

För jag har himlen runt hörnet

Nämen hej igen. För er som fortfarande tycker det är kul att läsa, så kommer här en släng av mitt liv so far:
1. Min tid går fortfarande åt den kära basketbollen
2. Har fått en injektion av svininfluensa sprutan, vilket har resulterat i en snabb släng feber, sovande ögon i skolan och framförallt hemma
3. New Moon har äntligen setts och hujeda mig, den var så awsome, till och med mer awsome än ettan! Och den sågs med ett awsomesällskap som en stjärna i kanten.
4. Notering: göra 5000 magövningar till jul, vi kommer att likna Jacob mina vänner.

I överigt så har vi 2 studiedagar denna vecka, vilket blev en stor besvikelse för min syster som antagligen trott hon skulle fått leva livet ensam i huset medan den andra systern for i Kalmar och jag gick i skolan..men icke sa nicke. I övrigrt har min dag gått till att sova, sova, sova lite till, få huvudvärk och magvärk och jag kommer antagligen avsluta den med att sova som en gris igen.
Nice life to ya all
I brist på nytt, så kör vi en back in the old days

Inga kommentarer: