2008-01-27

Under The Waves

Jaha, då är vi snart där då och jag gillar det verkligen inte.
Det ända som är positvt är att det finns en ånger vecka och den tänker jag verkligen ta vara på.
Just nu längtar jag så otroligt mycket tills dom där tre åren går fort, vill börja resa NUNUNU!
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller nått?
Nu får jag hoppas & längta tills resan till Kroatien, om den nu blir av...

musicmusimusic räddar mitt liv för tillfället, det är allt plus One tree Hill som knarkas just nu.
tyvärr så fanns inte sesong 4 inne så får vänta ett tag till, JAG DÖR!
men dagarna får gå iaf.
OCH en till sak som kan rädda mej, är om McFLY kommer till Danmark i sommar, DET ÄR STORT, HAPPY HAPPY!
annrs är det bara o hoppas att dom kanske kan komma till Hultsfredsfestivalen, rösta människor!
http://www.snarthultsfredsfestival.net/onska_band.php

Kvällens låt:
You say you don't know, you don't know
You just say you don't know, you don't know
What it feels like
What it feels like
And so I'll go before I fall to pieces
Yes I'll go before I fall to pieces

Razorlight

Inga kommentarer: