2008-01-29

Lives are Turning Upside Down so Turn Around and Run

pluggpluggpluggplugg är det ända som görs nu känns det som, boring!
fast ioförsej så sitter jag ju vid datan nu så det händer inte så mycket av det iaf; hah

Förresten är det någon som har lust o välja åt mej, har ingen aning än, o det ska in på freda,. döda mej nån?
Mamma åkte iväg till Västervik igen, är ganska lättad att jag inte kollade på såret.
plus att stina drog till doctron idag med. hoppas det inte var ngt alvarligt, har inte hunnit ringa än,
Annars har det vatt en ganska bra dag, förutom att jag ramla på väg in till teknikhuset, måste verkligen skaffa ett par bättre skor, så fick gå med en ner fläckad tröja resten av dagen, mysigt.
plus att jag inte fattat att det va biologiförhör, så det måste gått sjuktbra, typ, inte alls nej pff.

Kände mej allt för lat då jag sa till Mattias att jag inte kunde träna för jag hade för mkt plugg, som kanske inte var helt sant, men aja vi har faktist ett music prov o So förhör eller nått som kanske inte är så svåra får vi hoppas ;
får ta igen dt imon,


Kvällens låtar:

No no no nothings wrong with dreaming
Go, go, go, you're dreaming all away
One love, one life
That’s enough to get you through the night
Tomorrows gotta be a brighter day
I think I’m gonna lose it, lose it, lose it
I think I’m gonna lose it,
I think I’m gonna lose it, lose it, lose it
I think I’m gonna lose it

friday night McFLY
http://youtube.com/watch?v=mTG2wOu3KJ4

Dont the best of them bleed it out
While the rest of them peter out
Truth or consequence, say it aloud
Use that evidence, race it around
There goes my hero
Watch him as he goes
There goes my hero
Hes ordinary
Kudos my hero leaving all the best
You know my hero, the one thats on

Foo Fighters

Inga kommentarer: