2008-09-25

He was in every song I heard, but now I'm free, god bless freedom

Jävla beslutsångest! Har iallafall äntligen hittat min nya älskling och vi kommer tillbringa resten av våra liv tillsammans. Eller han ska iallafall få vara med mig mer än ett halv år, ska ej tillbaka till dåliga vanor igen. Hello there delicious. (jag snackar om mobilen och inget annat)
Mina skor kom även igår, visade sig att dom fastnat på posten och deras ankomst skulle egentligen ha kommit på precis rätt dag, 10/9. Pyttelilla problemet var att dom var så klart i fel storlek, sz 7 visade sig vara storlek 40? Får sitta och vänta igen. Har en underbar studiedag att ta vara på idag, så ska ej fastna vid datan, det är vad jag kan kalla en dåligt ovana.
Kunde nästan ge mig den på att du var alldeles för bra för att vara sann. Bugar och bockar för att det finns fler där ute som vet hur du egentligen är







Inga kommentarer: