2008-09-28

"Nä nu vill jag gå hem, I wanna walk"

We are the champions, my friend... Vi segrade igår med 5 poäng tillslut, ett stort fett GRATTIS till oss. Efter ett evigt sjungande i duschen begav vi oss till Tre vänner, bäst sitt platser, och fetade till oss innan vi sakta men säkert drog vidare till Maddes lilla lägenhet. Blev himla varmt, mina knän kokade? Rock'n'Roll hela vägen. Hoppas på att det kommer göras om, bland det roligaste på länge, lagkvällar är det faktist kärlek på.
Jag har faktist varit duktig idag och pluggat på samhällskunskapen, OCH jag har gått in till stan fram och till baka, det kan jag kalla plus i kanten. Är så jäkla skönt att bara gå och gå och lyssna på musik, mår bättre av det. Tror att jag behöver lyssna på musik minst 2 timmar per dag, och det funkar perfa om man går ut en sväng. För vädret är det ju inget fel på längre.
Julia peppar mig som jag vet inte vad, power på henne






Nog är vi lika alltid

Inga kommentarer: