2009-03-10

Because?

Och så var vardagen igång igen.. Vore inte helt fel med ännu en Göteborgstripp, spendera lite mera pengar, och skaffa lite mera roligare händelser i förvar. Är kanske inte så svårt att lista ut att det var värt vartända öre. Har lite bilder och dokumentation från resan, tyvärr fångade vi inte dom roliga stunderna på bild eller film. Komentarerna är dock klockrena:
Hola chica bombom
Shit, jag gick nästan in i en dörr!
Frati har många gäster så här års
Påtal om husvagn
Åh! Daim kulor!
Linn du äter inte godis.
Krossadchoklaaaad!!
Va! Jag har mer än hela min kvar
Så bra, nu har jag en femma till toaletten!!
Jag kan sova vart som helst bara jag har täcke och kudde
Och tillslut, tältsängsincidenten- Wow, vad hände?

Ska ta och knåpa ihop filmerna, när jag nu får tid.
Iallafall, gårkvällen spenderades med Linn och Mattias i ishallen och J20 kval till elit. Egentligen skulle vi ha varit suporter till dom i Göteborg, men vi vågade inte på oss spårvagnarna.
Ska ha lite kvalitetstid med min TV nu, vila onda fötter, eller fot rättaresagt, och typ vila ögonen då och då.

Nice life to ya all


Vet ni att det är hur snyggt som helst med strumpor i balerina skor?

Inga kommentarer: