2009-03-14

Peppra fisk om du ska bli frisk

Känns rikgit bra med en helg som inte är planerad, eller okuperad med borta/hemma matcher, och inte det minsta plugg heller för den delen.
Startade iallafall helgen, eller ah fredagen med Julia, bastuhäng i ca 2 timmar.Hennes mormor undrade om vi fortfarnade levede efter den första timmen... Tog tillfället i akt o försökte komma på en låt, fast jag tror inte resultatet blev något vidare, hvudet satt inte på skaft precis. Åt som djur efter, fast dippen saknades iochmed att vi var så glupska och åt den innan bastun,och sedan låg vi utslagna på soffan. Eller Julia var utslagen i soffan, jag satt käpprätt upp och kollade Solna mot 08 Stholm, eller käpprätt o käpprätt. Jag låg på Julia och följde matchen till halvlek innan jag somna jag med, klockan var faktiskt 01.
Denna dag består nog av uppröjning i mitt rum, resväskan är inte riktigt upppackad än sen Göteborg, och sen så åker jag och Linn på hockey.
Förövrig vill jag just för tillfället att lilla Summisen ska må bra, massa kramar till dig.
Nice life to ya all




Unga basketår

Inga kommentarer: