2009-05-14

6 dagar kvar

Dagen blev inte så misslyckad som jag trodde, antar att man inte ska ha förutfattade meningar om allt. Vår lilla grupp gick från resecentrum runt 9 och efter mycket om och men så var vi väl framme runt halv 11. Säger bara fy för enormt långa grusvägar med no ending, fast solen lös så det fanns egentligen inte så mycket att klaga på. Blev ganska långtråkigt att bara sitta på gräset och vänta på mat så jag och Linn tog en snabb runda runt 1,5 km slingan. OP folket bara glodde på oss och trodde antagligen vi var dumma i huvudet?
Iallafall, vi satte ihop ett sotrmkök, vänta på att Loka vattnet med jordgubbssmak(?) skulle börja koka så vi kunde få ta vårat pullvermos och köttbullar. Tobias och Adam hade gått och burit på en vattenmelon hela vägen, det var visst inte så onödigt, den var riktigt god. Fuskade lite på hemvägen kanske, men vad gör det om hundra år? Fick lite extra träning bort mot Saltvik då jag fick gå och hämta min mobil som blev kvar i bilen...ingen som är förvånad, jag vet. På väg där ifrån tog jag av mig skorna och det var nog det bästa jag gjort på hela dagen. Var så skönt att få släppa ut fossingarna ur conversen, går inte beskriva kännslan. Så nu sitter jag här med blåsor under fötterna och halft nyvaken efter 2 timmars sömn. Dags att ladda upp för kvällens träning.
Nice life to ya all









plock från den fantastiska mobilen

Inga kommentarer: