2009-05-12

Livets Nordic Federation Cup

Helgen har bestått av basket, basket och lite mera basket. Måste säga att detta var nog mitt bästa år på NFC, länge sen jag använde skrattmusklerna så mycket. Småland vann tyvärrinte mot Skåne, vi förlora bara med 6 ynka poäng, grymt bra kämpat iallafall med tanke på att dom drog iväg med 15 efter de första minuterna.
Blev en trött måndag med stela ben och trötta ögon plus ett lyckat utvecklingssamtal.
Idag hälsade jag och Linn på Vallhalla, eller vi pusha på 8 till att välja samhällsprogrammet. Var kul den första halvtimmen, sen kröp det i benen på mig. Sprang till Oscars och gjorde nationella tyska, inte så svårt o lista ut hur det gick. Matilda och jag skaffade oss några extra blåmärken på bollsporten då vi körde softboll. Sov som en gris när jag väl kom hem och off to practice.
Ska sova och förbereda mig för engelska speaking imorgon, känns skönt att varken Line eller jag inte ritkgit har någon koll på när vi ska snacka?
Nice life to ya all







ska förskas bli bättre uppdatering

Inga kommentarer: