2008-02-04

O.B.S

fatta aldrig att det skulle vara så SVÅRT o välja till gymnasiet.
även om jag har gjort mitt första val så vet jag fortfarande inte om jag vill gå det.
skulle kunn atänka mej att gå på dom andra två åxå ( teknik design o idrott basket)
detta gör mej galen, om jag går idrott o utvecklas så måste jag läsa igen kurser för att kunna fortsätta efter då jag slutat, o teknik är det mycket matte i o fysik o sånt, ingen hit o samhälle är samhälle, 9an ggr 3 tydligen. vill inte tänka på det överhuvudtaget men dt går inge vidare, ända som poppar upp är att jag vill gå ut skolan o resa och stanna i England ett tag, gash vilken längtan!

vill verkligen tilllbaka, fastnade för det så ortroligt mycket även om vi bara var där i tre dagar.
problemet skulle vara det att jagh skulle tappa bort mej väldigt mycket, så om någon snäll preson där ute skulle vilja följa med så är ni väldigt välkomna
O.B.S ett måste skulle då vara ett bra lokalsinne
London i mitt hjärta hörreni



She's got you high and you don't even know yet
She's got you high and you don't even know yet
It's the search for the time before it leaves without you
Have you lost your mind or has she taken all of yours too?
Whats this about?
I figured love would shine through
We've lost romance this world has turned so see through
Open your mind, believe it's going to come to
Keep romance alive and hope she's going to tell you

Mumm-Ra She's got you high

Inga kommentarer: