2008-02-19

Say your goodbyes if you've got someone you can say Goodbye to

städa mitt rum idag och det va inte trevligt.
måste gått evighetar sen jag städa sist, massa damm över allt!
grose
det tog ett tag, men nu är jag iaf klar, blev uppehållen av men bunt sms från martin, var ett tag sen.
tipsa mej om ett nytt band Melee, och dom va faktist riktigt bra
ett nytt band till samlingen, tacktack :)
lova mej åxå att han skulle komma o hälsa på snart, vilket jag hoppas att han håller.
Annars blir det sura miner här borta.

träning ikväll, ser fram imot det, efter att varit instängd här i två dagar med data o tv
så fort man inte har något att göra dras man till datan, dålig ovana?
äh, aja ha börja kolla in olika modebloggar, riktgt kul faktist. lite insperation här o var ;>

Cause you got what I'm looking for.
I got what you came here for.
You know what we need
And we need eachother.
I want but I can't afford
You know what I'm saving for.
You know what we need
And I want it now.

Melee- You got
http://www.youtube.com/watch?v=QoTHZf0UJdg&feature=related

1 kommentar:

Anonym sa...

OJ! det är förpliktigar ju ;) men det är klart jag kommer!