2008-02-16

I can't stop digging the way you make me feel

Första dagen på lovet börja ganska segt, men blev allt bättre.
hela förmiddagen spenderades vid datan, kollade igenom alla bilder från London både mina& malins bilder, behöver jag säga att jag saknar det?
det laddades också ner mer låtar från
Razorlight, Lifehouse & All american rejects. utan music så skulle vi helt enkelt inte kunna leva
gick till stina mupp o höll henne sällskap till nu, härlans med den ungen
Bestämmde oxå att jag & linn.co drar till kalmar på fredag, o torsdagen kommer spenderas med malin där One Tree Hill sesong 1 ska ses (L)
Hör lite från melodifestivalen, och kom på att Andreas Johnsson är riktigt bra.
I morron är det Söndag så lär bli stina då igen, mysigt mysigt
Nu blir det till o lyssna på den acoustica versionen av Transylvania - McFLY

Riktigt längtar tills du får min dag att lysa upp.

People marching to the drums
Everybody's having funTo the sound of love
(Oooohhh)
Ugly is the world we're on
If I'm right then prove me wrong
I'm stunned to find a place I belong

Who is your lover?
I couldn't tell
When hell freezes over?
That's when I'll tell
Oooo means you love her?
I couldn't tell
When hell freezes over?
That's when I'll tell

Transylvania- mcfly

Inga kommentarer: