2008-02-13

We Care For Eachother

Jag har missat o skriva om dom nationellaproven, som alla andra lyckarts skriva om på rätt dag.
men aja, det gick bra iaf var inte så svårt, men matten lär bli ett helveeete.

Händer inte så mycket förutom att mammsen inte kommer på bättrenings vägen, får plocka ut diskmaskinen lite så ska hon nog bli glad.
Syskonen har varit sjuka hit o dit, men jag har lyckats hålla mej frisk, an så länge.
matcherna går framot, bara ngr poäng som fattas, annars är det TOPPPEN! ta åt er tjejer

Är det bara jag som föreställer mej eller finns det ett intresse?
iallafall för att lära känna, äntligen händer det något nytt!
har hittat ett SJUKT bra band! the all American Rejects
men dom slår inte McFLY, sorry alla hatare där ute.
Jag hoppas fortfarande på att dom drar till Danmark i sommar, då ska ska ska ska jag dit!

Mycket pengar som sparas till vårkläderna nu, ett helt barnbidrag, power power, o snart blir det ett till. åh härliga vårkänslor (A)
Imorron är det alla hjärtans dag, ganska okej dag även om jag inte uppvaktas av någon mer än mamma. men det gör ingentingen blir glad iaf

låten som knarkas:

So bottle up old love,
And throw it out to sea,
Watch it away as you cry
Now a year has past
The seasons go

Please just dont play with me
My paper heart will bleed
This wait for destiny wont do
Be with me please
I beseach you
Simple things, that make you run a-way
Catch you if I can

All american rejects- My paper heart

Inga kommentarer: