2008-03-15

Step By Step It Breaks My Heart, Wonder What The Time Is In London

Igår blev en bra dag.
Hängde med Hanna o köa så att hon skulle få biljett, vilket inte skulel bli ngt problem. Kom nämligen väldigt tidigt (halv 4) och dom släpte inte in förns 5.
Iallafall så hann jag precis hem o byta om efter skolan o så cykla jag iväg o mötte hanna, två mackor i magen för tillfället då.
Catrin träningde sej också fram för o ge mej min biljett.
När vi äntligen kom in o tog plats så så försökte jag glöma bort hungern, gick bra till en början iaf.
klockan 6 gick lagen in Ingånegn, och sedan skrek vi oss hesa.
Matcherna slutade med att Oscars vann båda:
Oscars tjejer: 6-4
Oscars killar: 4-1

Idag blev det att sitta i seket för Döderhults BBK- KFUM Kalmar
något roligare än scania matcherna.
Och nu har jag suttit med det fucking fysikprovet sen jag kom hem, tråkigt tråkigt tråkigt och SVÅRT!

aja, snart är det mat (L) och sen ska jag sitta o vänta på Björn Gustavsson, hah
hade så trevligt alla människor

The sun sets the colour of fire,
Your red hair is taking me higher,
I'm not sure what's happening to me,
If you were God then I would believe,
You love yourself more than you love me!

C-C-C-Come home with me now,
M-M-M-Must be a dreamer,
I wanna get with you!
C-C-C-Come home with me now,
You got me thinking of England,
I wanna get with you!(Yeah you know i do!)
Please, please, Lindsay, please!
Please, please, Lindsay, please!

Please Please - Mcfly

Inga kommentarer: