2008-03-13

I´m in love with this lie.

Jahaja, mötte mamsen på stan efter skolan. det inköptes ett par vita tygskor från dinsko och ett par mörkblåa "gubbbyxor" från JC, sjukt sköna. Riktigt nöjd, dåliga är bara att det blev mindre sparade pengar kvar till Göteborgs festivalen, men just nu orkar jag inte spara (A)

Samma sak är det med fysiken, hade tänkt o plugga på lite till provet till nästa tisdag, men nejdå, istället sitter jag nu framför datan och lyssnar slut på batteriet till mp3. fast detta är mycket mysigare ooch definitivt(?) mycket roligare.
dessutom råka jag spilla ut nagellack på en del av anteckningaran, hrm gör saken ännu bättre,.
Imorrn känns som en bra dag, Oscar- Kagg matchen, och känner mej allmänt glad just för till fället, får se hur det känns imon, vore ganska skönt om känslan var densamma, hela veckan har jag vandrat runt som en döing med inpluggade hörlurar.

Snart blir det bänkat framför Tvn och Private Practis, får se om jag orkar öppna ngn bok innan dess, troligen inte
Seeya

And when the night is cloudy,
There is still a light that shines on me,
Shine on until tomorrow, let it be.
I wake up to the sound of music
Mother mary comes to me
Speaking words of wisdom, let it be.
Let it be, let it be.
There will be an answer, let it be.
Let it be, let it be,
Whisper words of wisdom, let it be.

Let it be- The Beatels

Inga kommentarer: