2008-03-28

Sugarplum Fairy

Jahaja, nu är denna vecka slut, och jag lyckades dra in lite money (A)
känns riktigt bra faktist, drog mej upp klockan 7 på MORRONEN, tidigt för att vara lov, tillsammans med pappi till hans jobb. så får väl la lov o tacka han för att han drog med mej, nu har jag lite pengar till Götebogrs festivalen
Inte för att jobbet va så kul, finns egentligen inte så mycket att gör på kontor märkte ja, så man kan säga att jag ibland blev betald för att kladda på post-it lappar, men pengar är ju pengar

Ikväll ska jag stanna uppe läääääänge, och få bort alla sifferkoder och tangent tryckande ljud, men egentligen så skulle det varit tidig sänggång och tidig morron.missar nämligen den efterläntade matchen imon:'
jävla förkylning!
aja får träna upp mej nu i veckan då allt blir som vanligt igen.
hitta ett nytt bra SVENSKT band, på myspace: Sugarplum Fairy
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=39608343

Nu ska jag feta mej framför Let's dance, hah
hadebra,

It's harder than you think
To get through the things clear
I wonder you're my brother?
Thoughts easy disapear
This weight, this heavy stone
The voices on the phone"I know that you'll make it
You have nothing to fear"And you can tell your soul
I will not let go

And you can bring it all back home
And shine your light through the hearts of stone
So please let me try
Get me through to your love
And please let me sigh
You know I tried
But I never found my feelings for you
So please let me try

Let me try- Sugarplum Fairy

Inga kommentarer: