2008-03-24

inte lika tråkigt kanske'

Okej jag har tråkigt igen. fick precis sällskap av en tjockis till katt.
Sysselsatte mej faktist idag, chokerande!
I och med att jag blev feberfri igår så gick jag ut ett tag idag, svinkall! aja hade iaf med mej mp3 (L) kollade också igenom en massa bilder på datan, typ fårn skolavslutningen i 8an, NFC tillsammans med Malin o Summe, hittade även bilder från distrikten. saknar den helgen lite faktist, den gick från att ha varit en astråkig cup till att bli väldigt kul o minnas. även dom desperata letanden efter mina saker(A)
tyvärr har jag inte verit lika insatt i distrikt uttagningarna detta år, får kolla upp det.
Hitta även bilderna från första gången vi var på Göteborgsfestivalen, haha


Ganska många av bilderna är tagna i skolan, från 6an och uppot, fårn nog ta med mej kameran någon dag känns det som.
Tjaa, jag blir ju bättre o bättre, så snart får jag pallra mej iväg o jobba lite på pappas jobb, höh
aja är iallafall något sätt att få mera pengar. vilket behövs nu, har hittat en massa stuff jag vill ha
inklussive skor!











bilden är sommmar








Inga kommentarer: