2008-05-12

Goodbye my almoste lover, goodbye my hopeless dream

Tjena, det var ett ganska bra tag sen jag skrev något här.
Hänt jäkligt mycket under tiden, så ska ta det kort: valborg spenderades i en buss med tre lag från Oskarsgamns basketbollklubb på väg mot Göteborgs basketfestival. Kanske inte världens roligaste kväll, men vi/jag överlevde genom att glo på Wallander.
Cupen kan sammanfattas med tre ord, slitsammt, tröttsamnt, hög skadorisk och jäkligt roligt. okej det blev visst 4 ord men aja. Jag blev iallafall utvald till lagets lilla mobboffer, men jag överlevde med en del skratt. Jag blev även den som spenderade mest pengar, men äh jag tar vara på tiden. Matcherna var på gränsen till pinsamma så vi säger inget om dom, men med 7 pers mer eller mindre skadade så kämpade vi järnet genom cupen iallafall. HÄRLIGT
Även stort grattis till Damerna som vann U20 B-final
Dom här andra dagarna har det tagits vara på solen en hel del, bodde nästan ute på verandan, eller så levde jag på stinas och mina promenader på gassande asfalt, nästan lite mysigt faktist
Lördagen spenderades iallafall med både stina och summe. Stina och jag begav oss ut på en sväng och köpte mjukglass, och summe o jag hittade some friends under kvällen så det mästa blev ritkigt lyckat faktist.
Något som känns mer lyckat är att alla jävla matte nationella är över och man kan pusta ut.
Nu ska jag istället pröva på o plugga lite på ett svenska prov som ska göras på fredag, ska även öva inför ett något oförberätt redovisning om Adolf Hitler tillsammans med Stina och Emma. Ni kan bara önska oss lyckatill för tillfället, lär behövas riktigt mycket.
Jag ska även tacka Stina och Summe för riktigt bra råd, känns riktigt bra att ni bryr er.
Kanske får mej på bättre spår som leder rätt senare, iallafall kan jag tacka er på förhand.

Inga kommentarer: