2008-05-27

So hello, good friend, I wanna be next to you

sitter här och halv blundar, är otroligt trött!
Helgen i Husqarna var som sagt väldigt väldigt slitsam. lyckades möta 6 olika lag på 3 dygn, med endast 2 avbytare som mer eller mindra var skadade. I alla fall så var mina basketskor ingen hit, lyckades få något enormt skoskav på BÅDA fötterna(?) under dom två första matcherna kvällen då vi kom dit, späckat schema. Träffade även nya människor, Södra Småland hänger ihop. Då vi åkte hem känndes det sjukt skönt att bara få sitta ner, älskar bussar!
Sjukt goa sista veckor nu, spexövningar 24/7 altså, inte för att jag tror det lär bli så jävla bra, men det är som sagt något att göra, MTV temat var riktigt svårt. Gruppens musikvideo lär nog bli, hmm anorlunda. Märkte i morse att jag lyckats tappa bort mitt betalkort, så köpte nytt idag, jag vet, det är onödigt nunär man kan cykla, men näh, gillar buss (L)
" Jag tror du hakat upp dej, typ, typ typ typ typ typ" sånt gillas.

Just nu borde jag egentligen trixa med fysiken, men ooooooooorkar inte!
Solen börjar ju titta fram, så hej verandan här kommer jag!
ciao

Inga kommentarer: