2008-05-17

We Discover Who We Are

Okej, jag suger på o skriva blogg men det skiter jag i
I alla fall så tror jag att vi gjorde ett av dom sista proven innan skolavslutningen igår och det känns sjukt bra att det snart är slut! orkar inte med dett jävla pluggande mer! finns säker många som håller med.
Just nu ser det ut som om det äntligen kan bli lite sol idag, asgutt!
Har utklädningsdag på måndag och jag har inte precis bestämmt mej riktigt än vad jag ska va, men ser ut som om det kanske blir Pippi Långstrump, haha
Om jag har tur kommer jag på något annat sista minuten, öppen för förslag
Veckan har varigt otroligt bra faktist, stina o jag drog i väg o simma på studidags morron, stolta
resten av den dagens spenderades till att öva på SO redovisningen tillsammans med emma och ja, det gick nog någolunda bra faktist.
Har även lyckats bryta sönder mitt fodral till betalkortet( det var faktist inte meningen), så nu får jag vara lika cool som alla andra och ha det i plånboken, dagens ungdom altså ;
nä, nu kan jag inte sitta still längre, ska fixa mat och samtidigt sörja över att den andra datan med all min älskade musik har blivit överbelastad och dött, *gårt*
hadebra

http://youtube.com/watch?v=CA1anCDYv1U
älska låten, älska musiken



Inga kommentarer: