2008-05-22

Kiss me quick I´m about to burst

Just nu vill jag bara hopp i säng o sova, men måste packa klart det sista tills imorron. Vill helst inte glömme något you know. Det smått pinsamma med allt är att vi måste ta med oss resväskorna till skolan i och med att bussen går från kyrkoallén vid halv 1 till kalmar och vidare till Husqvarna och NFC. Ser inte riktigt att jag är med i Södra småland, känns inget märkvärdigt dirket, i och med att det inte har blivit några distrikts uttagningar överhuvudtaget detta år, och sen så är vi bara 7 pers i laget, yey snacka om att vara sliten.

ska inte tråka ut er till döds, men hade en riktigt bra dag idag faktist. Tappa bort mina nycklar idag (igen!) så hade någon hjärtklappning under sista lektionen, men fick lite hjälp här och var och en del" men nu igen?!". Mamma överraskade mej sen med någon kurs på doftbaren och, tjaa kan ju inte säga att det blev så himla lyckat, kan stina intyga.
Nu ska jag försöka hitta min mp3 laddare, preoriteras som viktigast näst efter själva mp3 då ;
babye

This is easy as lovers go.
So don't complicate it by hesitating.
This is wonderful as loving goes.
This is tailor made, What's the sense in waiting?
I said, "I've got to be honest, I've been waiting for you all of my life."
For so long I thought I was asylum bound,
But just seeing you makes me think twice.
And being with you here makes me sane.
I fear I'll go crazy if you leave my side.

"You've got wits,
You've got looks,
You've got passion,
But are you brave enough to leave with me tonight?"

As lovers go- Dashboard Confessional

Inga kommentarer: