2008-04-18

As long as you are with me, honey that is nothing I won't do


Hräliga stuiedagar asså, dom uppskattas. Spenderade iallafall dagen tillsammans med Catrin i stan. började med en trevlig överraskning och gifflar. gick sen med raska steg in mot DinSko och kollade in ett par skor som länge velats köpas. men sparade det roligaste till sist. Så vi drev vidare med mej klagande på mitt skoskav. Dagen avslutades med att jag blev pank, men fick ett par snygga skor och ett paket Tom och Jerry kex, sjukt goda. Hade glömt mitt betalkort, så Catrin var generös så jag fick 10 kronor hem, god bless her.




Nu ska jag iallafall skynda mej ner o möta stina, ska spendera kvällen med popcorn och annat gott. Så nu cyklar vi iväg till älskade MAXI.
förlåt stavfelen om det är nåra, har brottom

Inga kommentarer: