2008-04-06

When everyone else is lucky, they bring me down

Blev otroligt glad i fredags då jag hitta jeans jackan från almah's blogg på min säng.
Visade sej att den inte va en "hel" jeansjacka, mer typ kortarmad kofta, aja den är fortfarande grymt snygg och den kommer användas i sommar.
Hade första gitarr lektionen i torsdags, kanske inte va som jag tänkt, men jag ska lära mej spela gitarr så får stå ut. ska försöka plinga lite på det nu i helgen ;
fick också den gula tröjan från nelly, finns på bild längre ner i bloggen.
Igår blev det film och allt som hör till, med felicia stina och emma, trevligt hörreni.

På något sätt känns det fortfarande kostingt, jag som trodde att det skulle gå över? Är väl en såndan period då man inte kan få allt. Då man fått något, så mister man något annat. får kämpa vidare

I've been lost I've been found,
I've been foling around.
I've been up, I've been downn,
come on in, take your time.
I've been low, I've been high,
I'm in love with this lie.
So good, It's so good, so good, HA!

It brings me up just to kick me down.
It'll fix me up, just to kick me down.
Kick it, kick it, kick it up.
Well bring me down oh yeah yeah


Mine for life- the Sounds

Inga kommentarer: