2008-04-20

Dansa nakna i en vattenspridare

Min röst igår måste ha varit på gränsen till målbrott, den försvann lite då och då nämligen. Iallafall så spelade tjejerna grymt bra, och jag ångrar lite att jag hoppa av dumt, tyvärr förlora dom, men var helt klart det bästa laget. Killarna är bara att grattulera, sjukt bra spelat och vi gillade det. stog på klibbigt golv och hoppa pågrundav att stina lyckades spilla ut sin coca cola, yey
Förresten kom Kwabena in överaskandes i 3 perioden,
"alla vi som älskar Kwabbe klappar nu-
alla vi som älskar Kwabbe klappar nu-
alla vi som älskar Kwabbe, alla vi som älskar Kwabbe,alla vi som älskar Kwabbe klappar nu"
Fick även se en variant av Björn Gustavssons Carina Berg på ingången och det älskades! Oskarshamn har sin egen Björn kopia, det ni ;
Vi på övre raden var vilda och det älskades, så sägar bara tack till er.

Idag, söndag, så har hela dagen gått bort totalt. Cyklade iväg på smålandsuttagning som hölls här hemma i Oscars. riktigt gutt! så kom hem nu runt 4 och drog senare iväg på äventyr med stina, okej vi gick i halvfart till hamnen. så blev inget städa ideg heller, mitt rum är ingen vacker syn om jag säger så.
Nu ska jag iallafall äta mat, och det luktar sjukt gott där uppe,
så lär väl se mej på fatcamp eller nått sånt sanrt.

Inga kommentarer: