2008-04-09

Ljusare tider

Dagen visade sej va riktigt bra. Även om jag gick upp tidigare på en sovmorgon för att fixa musiken med matilda så känndes allt ändån riktigt bra.
Bussturen till SKB var riktigt mysig, delade plats med Felicia så då kan det inte bli annat.
älskar o åka buss, speciellt lååångt. Därför är GBG festivalen ritkigt efterlängtatd bland annat.
Iallafall då vi kom fram va man tvungen o visa legg, behöver jag säga att jag hatar mitt pass?
och så fick man vi en sändare, tuff ha?
Tryckte sedan in oss 9 personer i en liten hiss som gick ner i marken (5m per sek, de ni!)
Å sen bar det av i bergtunnlarna.
Kom så klart upp igen, och efter ett tag bar det av mot den efterlängtade MATSALEN!
Tänk om man kunde ha sånn mat i skloan, herregud vad mycket mat jag skulle trycka i mej (A)

Åkte sen tillbaka till hamnen och något extremt tråkigt labb. behöver inte nämnas.
Så har altså tillbringat en hel dag i mjukisbyxor och lyssnat på hur man ska borra ner kärnavfall, intressant va?






Det börjar kännas ljusare, måste jobba vidare.
Just nu har Jelle antingen kommit fram till New York City, eller så sitter hon fortfarande kvar på planet. Och kan bara säga att jag inte alls är det minsta avundssjuk? Jag menar har ju allt man behöver här hemma i Oskarshamn, varför skulle man vilja åka? Okej jag vet precis varför man vija åka, och ja jag är så grymt avundssjuk! Vill också ut o resa en massa dagar och bara slippa all skit, skulle ju inte säga nej till 10 dagar i London eller NY .
Aja hon lovade o ta en herrans massa bilder så får väl försöka ta till mej hennes upplevelser eller nått.
Lyckades också hitta en till grymt snygg jeansjacka på almah's secondhand igen, älska den sidan!
Lyssnar väldigt mycket på The Sounds nu för tillfället och fastna för den här raden:
And I´m afraid I need my baby, I´m afraid he doesn´t know it yet.
Someday I will tell him maybe, It´s been like this since I don´t know when, but it´s great

Seya heros.


Inga kommentarer: