2008-04-24


Sol, älskade sol! Tycker det är herrans gutt att den har orkat lysa genom hela veckan, man blir lixom glad av den.
spenderade iallafall eftermiddan på verandan då jag kommit hem från stan. inköptes lite nytt, härligt. Så har förbättrat på färgen och fräknarna bara ploppar ut.
Hade NP i matte idag på morronen och tjaaa, kan väl inte säga att jag är så säker på't.

Om jag har tur blir det ett G, mer kan jag inte förvänta mej. får kanske skylla mej själv lite men orkar inte bry mej. dirket då jag läste igenom B2 delen så var det första jag tänkte: fan jag orkar INTE!

men men, ska inte klaga.
Från och med idag så är det bara 6 dagar kvar till GBG festivalen (cup för dom som inte förstår). Shit vad jag längtar! det jobbiga är väl att vi åker på valborg, så missar det roliga, men äh ska också ha kul.
Det va som Hanna sa, man kan inte välja ut det roligaste med det, utan allt är roligt.
ska kanske hinna med o springa en gång till med na, vi va faktist diktiga igår o sprang i 30 min lite över allt.

Nu ska jag försöka bestämma vad jag ska ha på mej imon innan boxträningen.

pussokram skumbanan

Inga kommentarer: