2009-02-19

sexton bast

Puh, Summe fick allt en jäkligt bra födelsedag med överraskningar hit och dit, 16 år tjejen. Har äntligen gjort något värt att skriva om under lovet. Stina kom och sällskapade med mig under dagen. Hon försökte på ett tappert försök med att göra om en pulver soppa med smak av svamp, till något mer mättande? I alla fall så blev det kanske inte speciellt lyckat men det är tanken som räknas och den lyckades vi jäkligt bra med. Tiden flög förbi och vid halv 5 sprang jag till bussen, summes första suprise som väntade. Mötte upp Emma och vi inhandlade en djupfryst rosa tårta. Jag försökte, ett väldigt BRA försök, att skriva Summe 16 på tårtan.. mer behöver inte nämnas. Vi sjöng för full hals, för en halvnaken, chokad och superchokad summe. Emma hade trotsallt hållit masken från deras övernattning, film inspelning nästa för henne! Julia där imot försa sig ett antal gånger, så det var inte så konsitgt att hon satt och vänta på Lilla Krogen tillsammans med mig då födelsedagsbarnet kom. Rullade trötta och sjukt mätta därifrån. Ska försöka bli av med sockerkicken från efterrätten och gå och lägga mig. Tack för en rolig dag gott folk, saknade, älskade och allt vad ni nu är.
Nice life to ya all

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är så otroligt bra frida

Anonym sa...

summe, det är du som är bra! inte förstått det än? :)