2009-02-26

kissnhugs

Mina lungor är inte riktigt med i svängarna efter feberskiten. Helt slutkörd efter kvällens träning, fast det var tufft, ritkigt tufft! Ska mentalt fokusera på helgens kommande matcher. Provet funkade riktigt bra idag, om man bortsett från den frågan alla andra hade problem med också. Annars har väl dagen bestått av att använda tobbes studsboll, göra något misslyckade cupcakes med min syster och äntligen börjat ta tag i svenskaboken som ska vara utläst tills nästa vecka. Eller jag tog tag i låneboken, min bok hoppas jag på att finna snart.
Morgondagen består av skola, träning och en sväng till Saltvik. Där är det hamburgeresturang som gäller, med dressing och hela köret. Lördagen är det melodifestivalsplaner med catten och Line, kanske och söndagen är, speldag.
HANNA HAR HÄMTAT UT COLDPLAY BILJETTERNA! detta känns hur underbart som helst, PLUS, att Pinks biljetter också snart är köpta. Jag behöver ett jobb mycket nu...
nice life to ya all

Inga kommentarer: