2009-02-16

Håll ut, livet vänder i april

Jag hostar vidare, men helgen har varit en av dom bästa. Lördagen bestod somsagt av mat tillsammans med summe och julia, och ja vi är inte friska i huvudet någon av oss. Summe och jag drog en sväng med cykeln, när vi kom tillbaka var mina ben IS, jag skojar inte, det var läskigt kalla! Mötte några som inte var fullt så varmt klädda, deras fötter måste ha varit stora isbitar..
Julia och jag började nästa morgon med att gå ut och gå i solen, snacka om skön kännsla. Kom hem och gjorde en dunder frukost och gick ut och åt opp den på uteplatsen. Sluta med att jag låg och halvsov i plast stolen, Julia lekte paparazzi, jag blev fototokig och att vi ville vara på afterski.
Första lovdagen kommer bestå av fika med John och Summe, OCH pulka åkning med linn. Bra start eller vad?
nice life to ya all

Inga kommentarer: