2009-02-13

Breakeven

Jag och mina systrar drog fram pulkan som inköptes förra året, snön ligger bättre detta år för pulkaåkning. Sagt o gjort, fast det gick inte så bra med att komma ner för backen... och inte för det att bilderna blev så lyckade heller, de flesta var totalmörka. Pulkan åkte bara in i snöhögarna eller farligt nära grannens brevlåda, we are dagnerous!
Idag så möttes vi av att skåpen hade en massa rose eller röda hjärtan på sig. Jag var älskad, medan Martin var älskad av Jesus och Line var vackert skapad, medans Jelena var sötare än hennes mammas vaniljbullar. Rickard var så rolig att han målade dit "du är älskad av din mamma" på min lapp... KUL!
Sorgliga för min del denna helg är att jag missar den förbannade smålandsuttagningsträningen IGEN, fast då kan jag spendera mera tid med middagsbjudningen hos julia, men ändå?
Nu ska jag vila min nackspärr framför TV och brasan, tumme upp för det.
nice life to ya all





Inga kommentarer: