2009-02-02

You can't play on broken strings

Okej, lördagen bestod för det mesta av en massa oflyt... Matcherna gick inge vidare alls, kämpa kämpa, men icke sa nicke. Jag fortsatte dock ha oflyt på vägen hem, i Vetlanda upptäckte jag med gråten i halsen att min plånbok fortfarande låg kvar på McDonalsbordet i Jönköping. Jag vet, det är ingen som är förvånad! Dock så blev den hittad och är på väg hem till mig.
För tillfället granskar jag mina blåmärken, både från matchen och dagens volleyboll. Ska jag vara ärlig ser det ut som jag varit med om en misshandel? Iallafall så har dagen fortsatt i ett ont mönster, ett antal nyckeltappningar, eller ja, nyckelbortrövningar. Komentaren för dagen stod martin för: Jag får lite Pocahontas feeling...
Ska ägna hjärnkontoret åt matte för ett tag, ekvationer all night lång.
Nice life to ya all


Inga kommentarer: