2009-02-04

Let it ROCK

MIN PLÅNBOK ÄR TILLBAKA! Jag ska göra allt i min makt och försöka att INTE tappa den igen, lär inte ha lika mycket tur nästa gång har jag på känn. Matte provet kändes bra, riktigt bra av någon anledning? Kände tyvärr samma känsla med diagnosen, och ja, den gick väl inte super bra. Dagarna har sett ungefär domsamma ut: springa till bussen sista minuten, martin som låtsas att inte se skillnad mellan mig och line, rikard som bevisar att han är så dum som han ser ut, pepptalk med julia, hysteriskt letande efter mina nycklar, jelena som skrattar så hon får tårar i ögonen,linn som får lite små "utbrott", pratar lite för fort och blir super deprimerad för dåliga prov, emilia är inte med oss denna vecka, så blir inga bra/dumma förklaringar, stina och julia som, tja som är sig själva, och så klart tobias som spelar viktigpetter. Denna dag var sig inte olik, myste te att med hänna, gjorde lunchpankakor sammtidigt som hon dorg ihop en kladdkaka till filmen. Lyckades såklart missa 16.20 bussen, var en glad mamma som hämta mig. Ska försöka ta tag i tyskan innan träningen, försöka..
nice life to ya all





Back in the days, GBG festivalen för första gången

Inga kommentarer: