2008-06-19

Come Here my Dear,

ÄNTLIGEN! nu när basketskolan är över så känns det verkligen som sommarlov, dagarna är helt fria härligt. Blev iallafall avslutande vattenkriget igår, och jag var mer en blöt. Rikigt kul och väldrigt kallt. Hade avslutning för alla coacher i gunnarsö, och edvin avsluta den med ett klädhopp från 10an.
Fick tag i jobbarnarkomanen, trodde hon blivit bortrövad där ett tag av en viss F. Hitta iallafall vägen hem till henne o kollade på en ortoligt dålig spelad match av Sverige, sug. Cyklade sedan iväg o träffade en härlig person som gillade havslätts bryggan. Han gillas.
Hade även oturen med mej igår också, min gamla mobil slutade fungera, jag och saker verkar inte funka så bra ihop? Fick låna Saras mobil under eftermiddan/kvällen och det kändes sjukt bra när men kunde skriva sms som vanligt folk igen. Ellen fick iallafall igång min mobil igen under kvällen, back on track.
Hoppas att det börjar bli sol snart, börjar snart gå över till vinterhuden igen! och det är inget bra tecken. Men det lär ta ett tag, målnen gillar tydligen Sverige. Nu ska spendera förmiddan o städa mitt rum, lär mamma bli glad.
pusstja

Inga kommentarer: