2008-06-08

Under the Sky Who Has no Name

Vaknade överraskande nog klockan HALV 9 idag, fråga mej inte varför, och tyvärr gick det inte att somna om. Så nu är jag hur pigg som helst, nästan.
Är iallafall helt super nöjd med klänningfyndet igår, går inte att beskriva kärleken.
Vi har fortfarande inte bestämmt när vi ska träna på spexet, men jag hoppas på ett sätt att det blir av, annars lär vi bli hängda levande av Mariane om vi inte kan det.
Har även basketträning idag, lite info och sånt om sommarträningar och så lär det bli en hel del spel, härligt. I och med att jag är bra på allt så lyckades jag radera sms't så har ingen aning vilken tid det eller vart vi är?
Aja önska mej lycka till, nu ska jag upp och äta frukost och gå ut i värmen.
Vem vet snygging, vad som helst kan hända. Håll andan och vänta

I have (I have) you breathing down my neck (breathing down my neck)
I don't (don't know) what you could possibly expect under this condition soI'll wait (I'll wait)
for the ambulance to come (ambulance to come)
Pick us up off the floor
What did you possibly expect under this condition so
Slow down.. this night's a perfect shade of

Dark blue (dark blue)Have you ever been alone in a crowded room when I'm here with you
I said the world could be burning down
Dark blue (dark blue)
Have you ever been alone in a crowded room well I'm here with you
I said the world could be burning 'til there's nothing but dark blue..
Just dark blue
Jack's Mannequin- Dark Blue

Inga kommentarer: