2008-06-26

Something is happening, I can feel it

Mycket som händer för tillfället, en massa!
Började jobba faktist jobba denna måndag, och kan ju inte säga att dagarna flyger förbi. 9 timmar går otroligt lååååååååååååångsamt, och det skulle kunna bero på "allt" jobb jag fått. Kontor är inte fratfyllt kan jag lova er. Min lön har iallafall ökats med ca2 kr sen sist, härligt hah
Jag kan iallafall sitta och nöta vid datan o bli fet på maskinvarm chocoladmilk, medans vissa andra sliter sönder sej vid målar staket (nämner inga namn stina). Börjat leta runt efter ny mobil o mp3, har redan tröttnat på mammas, får knappt plats med musiken, låtarna är redan uttjatade.

Mr får min tid bättre iallafall. Täffat charmören ett få tal gånger nu, och det är lycka.
Nä, får berätta mer sen, måste tillbaka till siffror och papper
seya heroes

Inga kommentarer: