2008-06-10

Dance Into the Light

Ni vill inte veta hur trött jag är på spexet just för tillfället, det är så sjukt KASST!
Började denna morgon med att vi skulle mötaskvart över 7 i skolan, bad mamam väcka mej kvart över 6, i och med att jag inte har någon mobil längre, vaknade tyvärr av mej själv 20 över 5 i tron om att klockan snart var halv 7. Blev enormt irriterad på att mamma inte väckte mej, dundra upp och såg att kolckan var fem i halv 6. En irriterad jag gick ner för o försöka somna om igen. 2 minuter senare sms'ar stina glatt och påminner mej om att bussen går 7.
Jag var visst inte den ända som tog fel på tiden.
kom iallafall iväg med silvriga mjölkkartonger i handen. Så börjades det övas vid entrén med en väldrigt trött grupp tjejer. Höll på tills vi märkte att vi fick publik och gick vidare ner till gymnastikhallen. Sprang sen vidare till kören i Forum och sen tillbaka för ännu mera övande. Tänkte ut ett toppen slut med en massa skratt. 12.00 var det genrep med allt och tjaa, gick ju inte så fullt bra för oss. När klockan var halv 2 kunde jag gått och lagt mej o sovit, ett så urtrist spex har nog inte sätts på länge. Avslutningslåten är ett plus iallafall, ett evigt hoppande och skrikande. Avslutade skoldagen med en missad buss så GICK, notera att det är långt att gå till mockebo, hem i en massa blåst. Kan erkänna att det blev lite vingligt då och då, herrejisses vad mycket det blåste.
Önska oss lycka till och håll tummarna för att inte publiken somnar.

Imorron bär det av till öland och det hoppas på bra väder, annars kommer det bli enormt tråååååååååkigt. Eller nä, ska se positivt. Finns en massa dålig humor och skratt som lär användas flitigt om vädret sviker.
Nä nu ska jag försöka få bort resten av orden som finns på kroppen, och sedan bänka mej vid tvn och Sverige -Grekland ska försöka hålla mej vaken.
Hare gött folk

Inga kommentarer: