2008-06-05

I will never be your stepping stone

Sitter här och har almänna problem med mitt ansikte. Hajkade tillsammans med klassen igår till idag, altså övernattning. Brännde ansiktet ganska mycket, ser nästan ut som en tomat med fräknar i ansiktet? härligt javisst.
Hajken visade sej iallafall vara riktigt lyckad när vi väl kom fram. Stina, Matilda o jag hade truren med att få en massa vatten i kajaken eller vad det va, så alla saker var härligt blöta då vi kom fram, och Matilda var bra på att påpeka det. Efter ett tag så paddla jag och Linn över till henne, ( Uvö till Lyckan, Saltvik) och vi är ritkiga hajar på o paddla, för att hämta musik och högtalare till kvällen och under dagen, vad är hajk utan musik liksom. Blev ett antal dopp och vi ska inte kalla oss badkrukor. Blev en massa korvgrillning som det brukar va, och en del sysselsatta sej med vatten skidor och ring efter båt. Sen blev det bara ett massa härrjande och skratt.
Idag är det studenten här i stan, och jag riktigt längtar såhär mycket till att gå ut jag med.
Drar dit med linn och matilda om ettt tag, och så plockar vi upp stina och line på vägen.

Harregutt folk


Inga kommentarer: