2008-06-01

Our Dreams Are Sure

Mina dagar har precis börjat flyta på någålunda bra efter min förlust, men dom saknas fortfarande OTROLIGT mycket.
Det som håller humöret uppe är vädret, detta underbara väder altså. Har precis börjat bosätta mej på verandan igen, mamam är inte det minsta avundsjuk. Hon tycker bara att jag inte ska få vistas ute längre (A)
Gårdagen spenderades med stina. Oskarshamn hade sin årliga tolvskillings marknad och ja, kan ju säga att den var ungefär som julafton för några sisådär 100 är sedan. Vi spenderade bort ungefär en hel dag på inget speciellt, flashade upp nya skor och kan bara säga att dom älskas.

Gårdagens morron startades förresten med en chock, och kan inte säga mer att jag är förvånad och väldigt glad, love new people
i och med att jag fick allt i ordning nu, så kan jag bara säga att kvällen spenderades hemma, riktigt skönt faktist. Har inte haft en lugn helg på evigheter känns det som, Jelle räknade upp dom senaste helgerna och ja, cirka 4-5 helger har spenderats hemmifrån.
Nu när träningarna har uppehåll så var jag duktig nog o sprang slingan idag, *stolt*




Näh, nu ska jag ut med den älskade solen, funderar helt klart på att åka o bada, någon av er badkrukor som har lust o följ med?

Inga kommentarer: