2008-10-17

I'm fucked up

Fuck this day! Det har börjat dåligt, och slutat ungefär lika dåligt. Historia provet, som jag faktist hade pluggat någorlunda flitigt på, kunde man lika järna ha slängt i papperskorgen. Sjuka frågor gav sjuka svar. Där kom första irritations momentet. har även börjat komma tillbka i gammal ovana, nycklarna. Jag som trodde jag hade förbättrat mig. Dom glömdes altså bort ett fåtal gånger denna dag med. Hjärnan slutade nog fungera någongång efter lunch, för då banade det utför. Var helt tom i huvudet, märktes då jag skulle köpa mat inför träningen. Gjorde följetåg hem till Line för att hämta hennes glömnda jumpa kläder och sen så skulle jag snabbt in till ica för matens skull. Väl framme i kassan så har jag lyckats tappa bort den där jävla 50 lappen! Fick ställa tillbaka min söta youghurt och fixa det efter gymnastiken istället. Sprang hem till Line igen efter gymnastiken, lite smått stressad, för att hitta dom försvunna pengarna. Var bombsäker på att den låg där på hennes skrivbord men icke. Där gick gränsen, var vrålhungrig och träna i 1 och enhalv timme på tom mage är verkligen ingen bra kombination. Fick låna 20kronor av svenne, tack o lov. Det här är effekterna av att vara stressad, kan ingen göra mig glad? Behöver vara peppad inför helgens matcher, again.



















" Våra träningar är ju riktigt fräscha, genomsvetta och så tar vi på varandras rumpor"

Inga kommentarer: