2008-10-29

mercie for being you

Jahapp, nu har min lilla sockerböna och Fredrik äntligen åkt iväg mot Arlanda. Var hennes hjälpreda vid packningen, eller satt nog egentligen mest ivägen och var mer som ett distrations moment istället för ett stöd. Hennes mamma var nog hjälten i slutändan. Hur som haver så har jag äntligen fixat ett ID kort, eller ah, den hemska bilden iallafall. Var för en gångsskull NÖJD med håret, men den stoltheten sopades undan ganska kvickt då man måste visa ögonbrynen på kortet? Kunde jag inte tänkt på detta tidigare då jag hade snelugg? Med mitt liv kommer man inte lågnt altså, buhu.
Ska tigga till mig lite pengar från meine parents, mina tog tyvärr slut på ett par underbara skor denna dag, kan ju inte komma tomhänt om man ska på resturang. Spenderar nämligen nästa kväll på någon resturang här i stan med Aldina och Emma m.fl ( har ingen aning om vart och med vilka, bara tid och vart vi ska mötas, det är ett plus för min del ).
NÅGOT JAG MÅSTE KOMMA IHÅG: är att försöka få tag i det mitt försvunna kompisarmband, inte bra att lägga ifrån sig saker på ställen man tänker att man kommer ihåg dom. Slutar ändån alltid med att man glömer det iallafall.

Nehe, nu väntar min älskade säng och en gammal film.
Sweet dreams

Inga kommentarer: