2008-10-03

Ingen är normal, och vi är bevisen

Hej och hå, vilken tröttsam dag! Jag tror min hjärna kommer få uppleva en kortslutning. Två prov, på en dag är ingen direkt höjdare. Är helt slut i både kropp och knopp.
Livet med min nya älskling flyter på hur bra som helst, har inte glömt bort den en ända gång! Kors i taket för mig. Räddar istället livet på andras glömnda saker.
Hade klassfoto i torsdag, och mitt hår var lockigt under bussresan och kanske någon sekund utanför. Var iallafall svårt att hålla sig för skratt under kortet så kommer nog ha världens största smile på läpparna, får ersätta lockarna.
I morgon väntar macth i Nässjö med Döderhult, och på söndag bär det av mot Jönköping där två matcher kommer spelas, lalalalalala jag kommer inte alls vara trött. Men älskar jag det

Inga kommentarer: