2008-10-08

Wake up the revolution

Jag känner för att gå och lägga mig, och inte vakna förns om några månader, lagom till sommaren kanske? Ännu en match med Döderhult denna kväll, och jag är totalt slut. Men det är bara att ta nya tag och ladda upp för Lördagens match igen. Ska se det positivt och verkligen peppa inför den, sova ut och vara sådär extremt hälsosam. Får köra på extra grönsaker imorgon vid maten.
Sovmorgon till 10, känns som om min dag kommer vara räddad imorgon. Sista lektionen kommer bestå av en tyskfilm, inget bra för hörslen eller hjärnan för den delen. Kan nog ta tillfället i akt o sova lite.
Fuck, jag är helst jävla förvirrad. Vad ska jag ta mig till med mitt liv? Jag saknar dig faktist, men vet inte riktigt om det är något att sakna när du har förändrats så mycket. Får väl sitta snällt och vänta tills du kommer tillbaka som du alltid gör? Egentilgen är jag trött på det, men du är någon som verkligen är svår att släppa taget om. Antar jag får rycka upp mig och iallafall försöka.
COLDPLAY NÄSTA ?

Inga kommentarer: