2008-10-26

Seemed to be a lie, A guiltless twisted lie

Ännu en match denna helg med Döderhult. Det verkligen gör ont innut i kroppen, flög nog i golvet något för mycket igår. Anyway är det skönt med lov! Funderar på att inte röra mig från sängen fram till fredag, med början imorgon.Orkar inte göra ett skit, är bara en massa slit slit slit. Nej, ska vara positiv, nya hälsan. Halloween kommande helgen, och jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till? Madde berättade om hennes problem i bussen, kom på att jag hade samma problem. Jag är inte ens säker på vem jag ska vara med under kvällen, äh det löser sig.

Har fått en dålig ovana till att göra ifrån mig grisljud när jag skrattar? Är lite smått pinsamt faktiskt, men det ska tränas bort! Skrattet användes flitigt igår på vägen hem, med Maddes stulna skämt, plus att Johan åkte tillbaka mot Bankeryd igen när vi lämnat pizzerian. Länge sen jag skratta så mycket. Om vi räknar bort matten i fredags.
seeya heroes
I wish that I could take it back, but it's over with you.







Inga kommentarer: