2008-10-27

Two of us sending postcards, Writing letters

Har jag sagt att jag har ont i hela kroppen? Ryggen har tagit många smällar och nu säger den ifrån, svanskotan säger till på skarpen iallafall. Väntar spänt på att Linn ska komma hem till kära Saltvik så att jag kan springa dit o hämta rahabilitetsövningarna.
Går kvällen spenderades i en dubbelsäng hos min söta snarkande kines. Vi fetade till det med Ben and Jerrys OCH kladdkaka. Var duktiga nog att kolla igenom typ en halvtimma av Miami Vice, tror hjärnan slutade fungera förstod absålut ingentingen av den. Efter några timmar satte Summe istället på JT's dvd, böööööh. Men den var bättre än det vi såg på innan, så fick stå ut med hennes dreglande.
Har faktiskt saknat att prata "djupa" saker med någon, måste varit år sen vi sågs. Kom in på att allt verkligen kan förändras hus snabbt som helst, utan att man minst anar det. Summe är väldigt bra på att vara försiktig med sånt. Hon lär upp mig till att vara detsamma, efter sommarens lidande. Att alla inte alltid kommer stå vid ens sida, men jag antar att det är sånt man får leva med, ingen har ju dött av det precis (om man räknar bort dom som tar självmord). Blande iallafall upp samtalen med min extremt dåliga humor, tjejen bredvid var bra på att komentera att jag skrattar åt allt och att jag måste träna bort mitt gris ljud.

Ska vila min stackars rygg framför tv'n, kan det bli bättre?
have a nice life


2 kommentarer:

Anonym sa...

du är sjukt bra,finns alltid för dig och du vet att du kan prata med mig om allt <3

Anonym sa...

frida din sötnos<3 fika snart pusspuss/julia