2008-12-02

I should have fucking known, How could I let you play me, I don't

Måste, måste, måste, måste, måste egentligen plugga på svenskan, plugga på historian, få mig ett par flera timmars sömn om nätterna, äta mindre pepparkakor, äta vitaminer, vara mer positiv, sa jag att jag borde sova mer?
Jag är så sjukt trött, att jag skulle kunna sova i all oändlighet. Legat framför TVn sen jag kom hem (ca.12.20) med vissa avbrott, borde nog ha ängnat någon av timmarna till pluggande... Men jag orkar inte! Min hjärna hänger inte med för 5 öre, och det är allderles för komplicerat med ord man inte förstår. Gramatik är inte det lättaste, därför tycker jag att man skulle kunna hoppa över den delen, man behöver bara stava rätt, kunna läsa och kanske prata på ett vättigt sätt, mer behövs inte?
Ska ladda upp inför träning, sweet dreams

Drömhus? Oja

Inga kommentarer: