2008-12-23

Jag ska till London och se deras sista konsert efter de vart i sthlm en månad innan gumman så sjung

Startade dagen med en film med en fotbollsspelande hund, och den var såklart dubbad till svenska. Tog sen tag i rummet, som inte blivit omhändertagen på ett tag. Sara tog bildbevis, så att mamma skulle bli glad i allt julbestyr. Jag är fortfarande inte klar med det än, och klockan är 20.55, hamna lite saker imellan dammningen och damsugningen, typ lilla kycklingen, Julias julklapp som jag lämna inne i stan, och galsering av dom feta pepparkakorna. Försökte glasera en stackars kaka som min iPod, men det blev bara en vit glasyrklump mitt i alltihop. Jag har iallafall bestämmt mig för att fira nästa jul någonstans då jag vet att det finns snö, för detta känns inte som jul överhuvudtaget. Man har inte kunnat längta till det, vi slutade skolan försent helt enkelt. Hade varit en helt annan sak om vi slutat 15, lite mer nedräkning än 4 dagar. Ska iallafall försöka få lite julkännsla med julskivan som ligger inklämd mellan granen och CD-spelaren i vardagsrummet, och Love actually senare i kväll.
GOD JUL


Fint bildbevis eller vad?

Inga kommentarer: