2008-12-16

You wouldn't dare to leave me, sweet child of mine

Jag HATAR smärta något enormt. Jag hatar skador, jag hatar när man ser blod, jag hatar när det gör för jävla ont. Min ljumske har visst bestämmt sig för att inte må bra. Antar att det blir att lyfta på ena benet ännu en vecka, måste lära mig att ta tag i saker! Fast är jag så dum att jag tränar med det onda iallfall så får jag antagligen skylla mig själv, fast spelar man lagsporter så får man tåla smärta. Jag hoppas på att den ändrar humör till helgen efter jul, för jag ska banne mig upp till Jönköping på den förbaskade distriktsuttagningen. Känner att humöret inte är på topp, ligger just för tillfället lägre ner än botten. Kanske är bäst att jag går härifrån innan jag slänger ut mig något dumt.
det vanliga.......

Sommar action



















Inga kommentarer: